środa, 25 marca 2020
Design and designers.
Hello,
How are you, I hope you are fine!
Today we are starting our lessons using our coursebook (dziś zaczynamy lekcje z podręcznikiem).
Open your books page 49.
Read and listen to the text (przeczytaj tekst ze strony 49 i posłuchaj nagrania -link poniżej).
https://sp1trzemeszno-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/maciejadamski_sp1trzemeszno_pl/EVnBTSxfM85NvTL_czneO2IBd4eF-b7cY5l67I1-TtcE-g?e=spHoTY
Vocabulary:
design- projektować; designer- projektant
childhood- dzieciństwo
grow up- dorastać (czas przeszły grew up)
after leaving school - po opuszczeniu (=ukończeniu) szkoły
her designs were bought- jej projekty były kupowane
strict- surowy/ przestrzegający zasad
leather- skóra
fur - futro
Następnie odpowiedz na pytania (pełnymi zdaniami)- ex. 1. Odpowiedzi proszę przesłać poprzez dziennik (jeśli się nie uda podam alternatywny sposób- widzę, że dziś dziennik się "zapycha" i "laguje").
Now open your books page 51. Do the exercises number 1,2,3 i 6. Odpowiedzi proszę przesłać poprzez dziennik lub link podany w mailu (jeśli mi się go uda wysłać).
Czy wszyscy macie dostęp i adresy ze szkolnego office'a 365? Znalazłem tylko kilka osób, a zastanawiam się nad zorganizowaniem klasy i prowadzeniem poprzez Teamsa.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz